1. I. Wstęp autora
  2. II. Część teoretyczna. 1. Specyficzne własności nauczycielstwa akademickiego
  3. 2. Podstawowe orientacje pedeutologiczne. Implikacje socjologiczne
  4. 3. Założenia paradygmatyczne i orientacje teoretyczne wykorzystane w analizie socjologicznej
  5. III. Część metodologiczna. 4. Metodologia Teorii Ugruntowanej – ogólna charakterystyka
  6. 5. Techniki zbierania danych
  7. 6. Etyczne aspekty badania
  8. IV. Część empiryczna. 7. Proces stawania się nauczycielem akademickim – ujęcie synchroniczne
  9. 8. Proces stawania się nauczycielem akademickim – ujęcie diachroniczne
  10. 9. Wnioski końcowe
  11. V. Bibliografia
  12. VI. Spis rysunków i wykresów

IV. Część empiryczna. 7. Proces stawania się nauczycielem akademickim – ujęcie synchroniczne


0025 0026 0027 0028 0029 0030 0031 0032 0033 0034 0035 0036 0037 0038 0039 0040 0041 0042 0043 0044

Dalej: 21-41

Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska