- 1. Dwa modele zależności między produktywnym a reproduktywnym funkcjonowaniem wiadomości nabywanych w procesie uczenia się
- 2. Teoretyczna interpretacja zjawiska względnej autonomii sprawności P
- Względna autonomia sprawności P w świetle koncepcji nawyku
- Względna autonomia sprawności P w świetle koncepcji systemów kodujących
- 3. Zakodowanie materiału i jego wpływ na rezultaty uczenia się
- Kodowanie materiału jako wybór języka
- Kodowanie materiału jako sposób porządkowania
- 4. Hipotezy na temat zależności między cechami wiadomości a względną autonomią sprawności P
- 5. Badania własne nad zależnością między sposobem zakodowania wiadomości a autonomią sprawności P
- Metoda badań
- Zależność między sposobem zakodowania wiadomości a autonomią sprawności P w warunkach wytwarzania nowych informacji
- Zależność między zakodowaniem wiadomości a względną autonomią sprawności P w warunkach wyboru informacji – badania dodatkowe
- 6. Teoretyczna interpretacja wyników badań własnych
- Interpretacja otrzymanych zależności w kategoriach teorii systemów kodujących
- Interpretacja uzyskanych wyników w kategoriach odnoszących się do struktury pojęć
- Interpretacja stwierdzonych zależności w kategoriach odnoszących się do powiązań między pojęciami
- Interpretacja uzyskanych zależności w kategoriach odnoszących się do organizacji operacji
- Podsumowanie i reinterpretacja wyników na podstawie własnych hipotez wyjaśniających
- 7. Wnioski i perspektywy badawcze
- Załączniki
- Bibliografia
- Summary
- Резюме
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/2.5/pl/80x15.png)