1. 1. Dwa modele zależności między produktywnym a reproduktywnym funkcjonowaniem wiadomości nabywanych w procesie uczenia się
  2. 2. Teoretyczna interpretacja zjawiska względnej autonomii sprawności P
  3. Względna autonomia sprawności P w świetle koncepcji nawyku
  4. Względna autonomia sprawności P w świetle koncepcji systemów kodujących
  5. 3. Zakodowanie materiału i jego wpływ na rezultaty uczenia się
  6. Kodowanie materiału jako wybór języka
  7. Kodowanie materiału jako sposób porządkowania
  8. 4. Hipotezy na temat zależności między cechami wiadomości a względną autonomią sprawności P
  9. 5. Badania własne nad zależnością między sposobem zakodowania wiadomości a autonomią sprawności P
  10. Metoda badań
  11. Zależność między sposobem zakodowania wiadomości a autonomią sprawności P w warunkach wytwarzania nowych informacji
  12. Zależność między zakodowaniem wiadomości a względną autonomią sprawności P w warunkach wyboru informacji – badania dodatkowe
  13. 6. Teoretyczna interpretacja wyników badań własnych
  14. Interpretacja otrzymanych zależności w kategoriach teorii systemów kodujących
  15. Interpretacja uzyskanych wyników w kategoriach odnoszących się do struktury pojęć
  16. Interpretacja stwierdzonych zależności w kategoriach odnoszących się do powiązań między pojęciami
  17. Interpretacja uzyskanych zależności w kategoriach odnoszących się do organizacji operacji
  18. Podsumowanie i reinterpretacja wyników na podstawie własnych hipotez wyjaśniających
  19. 7. Wnioski i perspektywy badawcze
  20. Załączniki
  21. Bibliografia
  22. Summary
  23. Резюме

1. Dwa modele zależności między produktywnym a reproduktywnym funkcjonowaniem wiadomości nabywanych w procesie uczenia się


0003 0004 0005 0006


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska