1. 1. Dwa modele zależności między produktywnym a reproduktywnym funkcjonowaniem wiadomości nabywanych w procesie uczenia się
  2. 2. Teoretyczna interpretacja zjawiska względnej autonomii sprawności P
  3. Względna autonomia sprawności P w świetle koncepcji nawyku
  4. Względna autonomia sprawności P w świetle koncepcji systemów kodujących
  5. 3. Zakodowanie materiału i jego wpływ na rezultaty uczenia się
  6. Kodowanie materiału jako wybór języka
  7. Kodowanie materiału jako sposób porządkowania
  8. 4. Hipotezy na temat zależności między cechami wiadomości a względną autonomią sprawności P
  9. 5. Badania własne nad zależnością między sposobem zakodowania wiadomości a autonomią sprawności P
  10. Metoda badań
  11. Zależność między sposobem zakodowania wiadomości a autonomią sprawności P w warunkach wytwarzania nowych informacji
  12. Zależność między zakodowaniem wiadomości a względną autonomią sprawności P w warunkach wyboru informacji – badania dodatkowe
  13. 6. Teoretyczna interpretacja wyników badań własnych
  14. Interpretacja otrzymanych zależności w kategoriach teorii systemów kodujących
  15. Interpretacja uzyskanych wyników w kategoriach odnoszących się do struktury pojęć
  16. Interpretacja stwierdzonych zależności w kategoriach odnoszących się do powiązań między pojęciami
  17. Interpretacja uzyskanych zależności w kategoriach odnoszących się do organizacji operacji
  18. Podsumowanie i reinterpretacja wyników na podstawie własnych hipotez wyjaśniających
  19. 7. Wnioski i perspektywy badawcze
  20. Załączniki
  21. Bibliografia
  22. Summary
  23. Резюме

Załączniki


0041 0042 0043 0044 0045 0046 0047 0048 0049 0050 0051 0052 0053 0054 0055


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska