Zbiory
>
Produktywne i reproduktywne wykorzystywanie wiadomości w różnych fazach uczenia się
w zbiorach
w tej książce
METADANE
SPIS TREŚCI
1. Dwa modele zależności między produktywnym a reproduktywnym funkcjonowaniem wiadomości nabywanych w procesie uczenia się
2. Teoretyczna interpretacja zjawiska względnej autonomii sprawności P
Względna autonomia sprawności P w świetle koncepcji nawyku
Względna autonomia sprawności P w świetle koncepcji systemów kodujących
3. Zakodowanie materiału i jego wpływ na rezultaty uczenia się
Kodowanie materiału jako wybór języka
Kodowanie materiału jako sposób porządkowania
4. Hipotezy na temat zależności między cechami wiadomości a względną autonomią sprawności P
5. Badania własne nad zależnością między sposobem zakodowania wiadomości a autonomią sprawności P
Metoda badań
Zależność między sposobem zakodowania wiadomości a autonomią sprawności P w warunkach wytwarzania nowych informacji
Zależność między zakodowaniem wiadomości a względną autonomią sprawności P w warunkach wyboru informacji – badania dodatkowe
6. Teoretyczna interpretacja wyników badań własnych
Interpretacja otrzymanych zależności w kategoriach teorii systemów kodujących
Interpretacja uzyskanych wyników w kategoriach odnoszących się do struktury pojęć
Interpretacja stwierdzonych zależności w kategoriach odnoszących się do powiązań między pojęciami
Interpretacja uzyskanych zależności w kategoriach odnoszących się do organizacji operacji
Podsumowanie i reinterpretacja wyników na podstawie własnych hipotez wyjaśniających
7. Wnioski i perspektywy badawcze
Załączniki
Bibliografia
Summary
Резюме
Interpretacja stwierdzonych zależności w kategoriach odnoszących się do powiązań między pojęciami
Książka jest dostępna na licencji
Uznanie autorstwa 3.0 Polska