Zbiory
>
Zmiany edukacji nauczycieli: wiedza, biegłość, refleksyjność
w tej książce
w zbiorach
METADANE
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Część 1. Stan edukacji nauczycieli w Polsce po przełomie 1989
Rozdział I. "Miejsca krytyczne" sytuacji edukacyjnej w Polsce po zmianie 1989 roku
Rozdział II. Uniwersytecki model edukacji nauczycieli w okresie transformacji
Rozdział III. Kolegia nauczycielskie: alternatywny model edukacji nauczycieli?
Część 2. Paradygmaty edukacji nauczycieli
Rozdział IV. Anglosaski kontekst paradygmatów praktycznych
Rozdział V. Postpopperyzm jako epistemologiczne uzasadnienie praktycznych badań edukacyjnych
Rozdział VI. Modele profesjonalizmu i ich implikacje w edukacji nauczycieli
Rozdział VII. Kompetencje czy refleksyjność?
Zamiast zakończenia: Refleksyjna edukacja do "mocnego" profesjonalizmu
Bibliografia
Rozdział I. "Miejsca krytyczne" sytuacji edukacyjnej w Polsce po zmianie 1989 roku
Książka jest dostępna na licencji
Uznanie autorstwa 3.0 Polska