1. Słowo wstępne – Veronica Gaffey, Antonella Schulte-Braucks
  2. Wprowadzenie – Karol Olejniczak, Marek Kozak, Bartosz Ledzion
  3. Część 1. Zagadnienia ogólne
  4. Część 2. Zarys metodologii i organizacji badań
  5. Część 3. Badanie ewaluacyjne – pomoc w planowaniu
  6. Część 4. Badanie ewaluacyjne – pomoc w zarządzaniu i budowaniu partnerstwa
  7. Część 5. Badanie ewaluacyjne – w poszukiwaniu efektów i szerszych wniosków
  8. Część 6. Strategiczne obszary tematyczne badań ewaluacyjnych
  9. Podsumowanie: Perspektywy i dylematy ewaluacji – Marek Kozak, Karol Olejniczak, Bartosz Ledzion
  10. Informacja o autorach

Część 4. Badanie ewaluacyjne – pomoc w zarządzaniu i budowaniu partnerstwa


0156 0157 0158 0159 0160 0161 0162 0163 0164 0165 0166 0167 0168 0169 0170 0171 0172 0173 0174 0175

Dalej: 21-41

Z książki można korzystać jedynie w ramach ustawowych swobód użytkownika, takich jak określone w przepisach o dozwolonym użytku