Zbiory
>
Telewizja jako kultura
w zbiorach
w tej książce
METADANE
SPIS TREŚCI
I. Jak pisać dzisiaj o telewizji w Polsce?
II. Publiczne - masowe - prywatne: spory wokół telewizji
III. Jak telewizja znaczy - kim jest widz? Między hegemonią centrum a pluralizmem odbioru
IV. Telewizja jako polityka: kandydaci na ekranie
V. Wiadomości telewizyjne jako mydlana opera dla mężczyzn
VI. Polski talk i amerykański show
VII. Płeć, władza i kłopotliwe przyjemności: przypadek mydlanej opery
VIII. „Kabaret Olgi Lipińskiej” i „Lalamido”, czyli transgresja w kulturze
IX. Reklama telewizyjna: globalna - lokalna - polska
X. Wideo jako wyzwanie dla telewizji, czyli we władzy pilota
XI. Jak kończy się telewizja? Początek cyfrowego życia
XII. Obywatel, konsument, dziecko: pytania o widza telewizyjnego, pytania o znaczenia życia codziennego
Bibliografia
Indeks nazwisk
Summary
III. Jak telewizja znaczy - kim jest widz? Między hegemonią centrum a pluralizmem odbioru
Książka jest dostępna na licencji
Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska