Zbiory
>
Oceny działania a wykonanie nowych zadań
w zbiorach
w tej książce
METADANE
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1. Informacje dotyczące wyniku rozwiązywania zadań
Podstawowe pojęcia i główne problemy
Rozdział 2. Dane empiryczne
Wyniki badań wcześniejszych
Eksperyment własny
Rozdział 3. Motywacja osiągnięć i pobudzenie emocjonalne jako regulatory poziomu wykonania zadań
Teoria Mandlera i Sarasona
Teoria motywacji osiągnięć J.W. Atkinsona
Pobudzenie emocjonalne jako regulator poziomu wykonania zadań
Rozdział 4. Sterownicze funkcje informacji dotyczących osiągniętych wyników
Informacje o wynikach a proces sterowania czynnościami
Oceny osiągniętych wyników jako informacje sterujące przebiegiem dalszych czynności
Rozdział 5. Brak informacji na temat osiągniętych wyników jako sytuacja trudna
Rozdział 6. Synteza
Dodatek. Uwagi o zastosowaniach w praktyce
Literatura
Indeks nazwisk
Spis rysunków
Spis tabel
Pobudzenie emocjonalne jako regulator poziomu wykonania zadań
Książka jest dostępna na licencji
Uznanie autorstwa 3.0 Polska